Caricanto
Només utilitzem cookies pròpies i analítiques amb l'única finalitat de millorar la nostra pàgina web.
D'acord | Més informació

Gestió de qualitat

Gestió de Qualitat

EMAYA ha renovat el certificat de sistema de gestió de la qualitat d’acord amb la Norma UNE-EN ISO 9001, la qual cosa demostra el compromís amb la millora contínua i la satisfacció dels nostres clients. 

Aquest certificat reconeix l’esforç realitzat per l’empresa en el compliment d’uns requisits i unes expectatives cada dia més exigents.

L’abast del certificat inclou tots els processos i les activitats que es duen a terme: 

  • Proveïment d’aigua per al consum públic (captació, tractament, aprofitament, potabilització, dessalinització, distribució, subministrament), contractació, facturació i atenció als abonats i abonades.
  • Clavegueram, incloent-hi captació, canalització, conducció, tractament, depuració, reutilització, eliminació i abocament d’aigües residuals, i contractació, facturació i atenció als abonats i abonades.
  • Recollida de residus sòlids urbans orgànics i inorgànics en totes les fases del procés i recollida domiciliària de trastos, incloent-hi la contractació, la facturació i l’atenció als abonats i abonades.
  • Neteja viària i de béns i instal·lacions municipals, incloent-hi l’atenció a la ciutadania.
  • Disseny i gestió de la construcció d’infraestructures de gestió ambiental per a tractaments d’aigües, neteja de la ciutat, recollida de residus sòlids urbans i generació d'energia. 

L’auditoria ha destacat els ambiciosos objectius recollits al Pla estratègic 2030, que posa el focus en cinc eixos estratègics: la ciutadania, la transició ecològica, la transformació digital, l’optimització dels recursos públics i la imatge de EMAYA, amb un alineament perfectament definit amb els objectius de desenvolupament sostenible (ODS) de les Nacions Unides, que estableix tres ODS de contribució directa (un per cada àrea d’activitat) i quatre ODS prioritaris, i fixa com a ODS observats els deu restants.

EMAYA disposa del certificat ISO 9001 des de l’any 1998, quan es varen certificar les primeres activitats. De llavors ençà cada any una entitat independent fa auditories internes i externes per a avaluar el compliment dels requisits, i s’utilitzen els resultats d’aquestes auditories per a millorar contínuament.

subir