Només utilitzem cookies pròpies i analítiques amb l'única finalitat de millorar la nostra pàgina web.
D'acord | Més informació

Atenció a la ciutadania

Atenció a la ciutadania

Posam al teu abast un espai per a realitzar tots els tràmits i gestions de forma còmoda i senzilla.

Gestions del servei d’aigua

Informació i tràmits sobre el vostre contracte amb EMAYA: informació sobre les tarifes i les factura, altes i baixes al servei, canvi de dades bancàries, etc.

Gestions de qualitat urbana

Tràmits relacionats amb la neteja de la ciutat i la recollida de residus.

Altres tràmits

Reclamació de responsabilitat patrimonial, sinistres de circulació, sol·licituds d'anàlisis d'aigua externes, etc.

Talls de subministrament

EMAYA t’informa en temps real dels talls de subministrament (planificats i no planificats) que afectin la teva zona.

Podrem informar-te si tenim el teu número de telèfon mòbil o la teva adreça de correu electrònic. Dóna’ns aquestes dades a través de l’Oficina virtual o telefonant al 971240240 .

Informa d'incidències

Si detectes alguna incidència a la via pública com ara: tapes de clavegueram aixecades, contenidors d'escombraries bruts o en mal estat, etc. pots notificar-ho fàcilment utilitzant la nostra aplicació mòbil per Android i iOS o la seva versió web. A més t'avisarem quan la incidència s'hagi resolt.

Accedeix a través de:

Aplicació web

O descarrega l'App:

subir