Amb motiu de l'entrada en vigor del nou Reglament general de protecció de dades, hem adaptat la nostra política de privacitat als requeriments del nou Reglament. Volem ser transparents sobre quines dades recopilam, com les utilitzam i els drets que teniu per a controlar les vostres dades, per la qual cosa us demanam que llegiu atentament la Política de Privacitat i la política de cookies
D'acord | Més informació

Atenció a la ciutadania

Atenció a la ciutadania

Posam al teu abast un espai per a realitzar tots els tràmits i gestions de forma còmoda i senzilla.

Gestions del servei d’aigua

Informació i tràmits sobre el vostre contracte amb EMAYA: informació sobre les tarifes i les factura, altes i baixes al servei, canvi de dades bancàries, etc.

Gestions de qualitat urbana

Tràmits relacionats amb la neteja de la ciutat i la recollida de residus.

Gestions per a professionals

Informació i gestions per empreses i professionals: instal•lació de fontaneria i sanejament, arquitectura tècnica, sol•licituds al laboratori, etc.

Talls de subministrament

EMAYA t’informa en temps real dels talls de subministrament (planificats i no planificats) que afectin la teva zona.

Podrem informar-te si tenim el teu número de telèfon mòbil o la teva adreça de correu electrònic. Dóna’ns aquestes dades a través de l’Oficina virtual o telefonant al 900724000 .

Informa d'incidències

Si detectes alguna incidència a la via pública com ara: tapes de clavegueram aixecades, contenidors d'escombraries bruts o en mal estat, etc. pots notificar-ho fàcilment utilitzant la nostra aplicació mòbil per Android i iOS o la seva versió web. A més t'avisarem quan la incidència s'hagi resolt.

Accedeix a través de:

Aplicació web

O descarrega l'App:

subir