A+ a-

Emaya Incidencias

 

L’aplicació EMAYA li permetrà resoldre les incidències que els ciutadans detectin i que estan relacionades amb la neteja, la recollida de residus o la gestió de l’aigua.

El ciutadà que posseeixi un dispositiu mòbil podrà crear un avís que serà rebut pel servei gratuït d’atenció telefònica al client d’EMAYA, des d’on es gestionarà de mode ràpid i eficaç. El procés d’entrada a l’aplicació és molt senzill, donat que tan sols cal registrar-se.

En el cas que la incidències faci referència al servei de recollida, haurà de seleccionar el motiu de la incidències (contenidors plens, bruts, males olors, desperfectes o reubicació).

Si pel contrari, la incidència afecta al servei de neteja, podrà avisar per a netejar un carrer que consideri que no està en perfectes condicions, sol•licitar una neteja a pressió (aigualeig) o advertir de la presència de cartells, pintades, vidres o restes de plantes a la via pública.

Finalment, si detecta deficiències en el servei o gestió de l’aigua, enviï una alerta si troba clavegueres obstruïdes, fuites de comptadors i aixeteries, fuites a voreres, calçades o carrers. Afegeixi una descripció en qualsevol dels casos per a que la informació que rebem sigui el més detallada possible.

L’aplicació li permet, a més, adjuntar fotografies per il•lustrar la situació i gestionar la incidència de la manera més eficient possible o contactar amb el 900 724 000, número únic i gratuït d’EMAYA d’atenció telefònica al client.

Si no disposa d’un dispositiu mòbil, EMAYA posa a la seva disposició el servei a través de la pàgina web.

 

ACCEDEIX A L'APLICACIÓ I COMUNICA UNA INCIDÈNCIA

 

 

Ayuda aplicación Android
Consiga la ayuda de la aplicación de Android pulsando sobre el enlace de la parte superior.
Para acceder a la descarga de la aplicación pulse en el siguiente ENLACE.

Ayuda aplicación Iphone
Consiga la ayuda de la APP de IPHONE pulsando sobre el enlace de la parte superior.
Para acceder a la descarga de la aplicación pulse en el siguiente ENLACE.