Amb motiu de l'entrada en vigor del nou Reglament general de protecció de dades, hem adaptat la nostra política de privacitat als requeriments del nou Reglament. Volem ser transparents sobre quines dades recopilam, com les utilitzam i els drets que teniu per a controlar les vostres dades, per la qual cosa us demanam que llegiu atentament la Política de Privacitat i la política de cookies
D'acord | Més informació

Reclamació patrimonial

Gestions del servei d'aigua

Atenció a la ciutadania

Reclamació de responsabilitat patrimonial

Instruccions per a formular una reclamació de responsabilitat patrimonial per danys derivats de l’activi- tat d’EMAYA, Empresa Municipal d’Aigües i Clavegueram, S.A.

I.  A la reclamació s’han de consignar: 

  • Nom complet o denominació social del reclamant.
  • DNI/NIF.
  • Dades del representant si s’actua en nom d’un tercer.
  • Fets que donen lloc a la reclamació: s’ha de consignar dia, hora i ubicació exacta d’ocurrència dels fets que han generat els danys.
  • Descripció dels fets i detall de la intervenció de tercers, si s’escau (operaris d’EMAYA, Policia Local, etc.).
  • Reportatge fotogràfic, descripció dels danys i justficació de la relació de causalitat.
  • Quantificació dels danys soferts (haurà de justificar-se amb un peritatge/factura de reparació).

II.  En cas de tractar-se del pare o la mare d’un menor, serà suficient el llibre de família per a acreditar-ne la representació.

III. En cap cas l’empresa enviarà als seus operaris per a la reparació dels danys.

IV. La valoració dels danys materials es pot fer donant part del sinistre a la companyia asseguradora de la llar o de l’edifici, segons que els danys siguin privatius o comunitaris.

V.  Aquestes instruccions no suposen l’acceptació de cap responsabilitat per part d’EMAYA.

VI. La prestació dels serveis per part d’EMAYA es regula al reglament municipal del servei de proveïment d’aigua potable, publicat al BOIB núm. 115, de 24.09.02, i a l’Ordenança Municipal de Neteja, Rebuigs i Residus Sòlids Urbans, publicada al BOIB núm. 15, de 04.02.17.

VII. EMAYA té un termini de 6 mesos per a instruir l’expedient administratiu des de la data de presentació de la reclamació. En cas de no fer-ho, el silenci administratiu serà negatiu, per la qual cosa el reclamant podrà interposar una reclamació judicial.

 

On més pots fer aquest tràmit?

  • A l'Oficina virtual.
  • A les oficines d'EMAYA (c/ Joan Maragall, 3 – de 8.30 a 14.00 h)*

* Si la persona que sol·licita el tràmit no és la sol·licitant del contracte, haurà de presentar una fotocòpia del seu DNI i una autorització signada.

Encara no tens accés a l'oficina virtual? Registra-t'hi

Reclamació de responsabilitat patrimonial:

 

emplenat i signat
Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram, S.A.
Finalitat Execució i tramitació de les operacions relacionades amb els serveis contractats i la gestió de les incidències, suggeriments, queixes, reclamacions i / o sol·licituds dels serveis.
Legitimació Execució del contracte i prestació dels serveis.
Destinataris No es cediran dades a tercers, excepte per obligació legal.
Drets Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional.
Informació addicional Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web
https://www.emaya.es/política-de-privacitat/
O bé sol·licitant-la en paper a les oficines centrals al c. Joan Maragall, 3, 07006 Palma.
subir