Només utilitzem cookies pròpies i analítiques amb l'única finalitat de millorar la nostra pàgina web.
D'acord | Més informació

Alta de subministrament d’aigua

Gestions del servei d'aigua

Atenció a la ciutadania

Alta de subministrament d'aigua

Si vols donar d’alta el subministrament d’aigua en un nou habitatge és necessari que l’edifici tengui connexió del servei d’aigua.

  • Si a l’edifici no hi ha connexió del servei d’aigua, sol·licita-la aquí.
  • Si no saps si a l’edifici hi ha connexió del servei d’aigua, telefona al 900 724 000 (de 8 a 15 h) i t’informarem al moment.
  • Si a l’habitatge ja hi ha subministrament d’aigua i només vols canviar el nom de la persona titular del contracte, sol·licita-ho aquí.

Per iniciar el procés d’alta de subministrament, necessitam que ens facis arribar la documentació que indicam. Una vegada tenguem tota la documentació, iniciarem la tramitació de l’alta que finalitzarà amb la instal·lació del comptador d’aigua.

 

On més pots fer aquest tràmit?

  • A l'Oficina virtual (si ja tens un altre contracte amb EMAYA).
  • A les oficines d'EMAYA (c/ Joan Maragall, 3 – de 8.30 a 14.00 h)

* Si la persona que sol•licita el tràmit no és la sol•licitant del contracte, haurà de presentar una fotocòpia del seu DNI i una autorització signada.

Encara no tens accés a l'oficina virtual? Registra-t'hi

Sol·licitud d'alta:
només si es tracta d’un edifici nou o quan l'habitatge dugui més d'un any sense subministrament
escriptura de propietat, contracte d'arrendament
emplenada i signada
emplenat i signat
Només en cas d’habitatges on no hi ha hagut un contracte d’EMAYA anterior o edificis nous. Si no la tens, telefona al 900 724 000 per a informar-te de com obtenir-la
només si es tracta d’un edifici nou
si la persona que sol•licita el tràmit no és la sol•licitant del contracte
Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram, S.A.
Finalitat Execució i tramitació de les operacions relacionades amb els serveis contractats i la gestió de les incidències, suggeriments, queixes, reclamacions i / o sol·licituds dels serveis.
Legitimació Manteniment, desenvolupament o control de la relació contractual.
Destinataris No es cediran dades a tercers, excepte per obligació legal.
Drets Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional.
Informació addicional Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web
https://www.emaya.es/política-de-privacitat/
O bé sol·licitant-la en paper a les oficines centrals al c. Joan Maragall, 3, 07006 Palma.
subir